هزینه های اصلاح طرح لبخند

دکتر ساسان ترابیان دندانپزشک زیبایی اولین فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هزینه های ترمیم زیبایی دندان با لمینت های سرامیکی

انجام لمینت های سرامیکی به دلیل جنس و مراحل آماده سازی آنها گرانتر است و احتیاج به تعداد جلسات درمانی بیشتر از دیگر دلایل افزایش هزینه در این نوع اصلاح لبخند می باشد. لمینت های سرامیکی دارای مقاومت بیشتری هستند و ایستادگی بیشتری در برابر تغییر رنگ و عوامل مخرب خواهد داشت. هزینه های ترمیم زیبایی دندان در لمینت های سرامیکی نیز به عوامل متفاوتی وابسته است و در اکثر مواقع پرداخت این هزینه ها بر عهده شخص می باشد و به وسیله بیمه ها پرداخت نمی گردد. افزایش قیمت در لمینت های سرامیکی به دلیل ماندگاری بسیار بالای آنها به مدت 10 تا 15 سال است و هزینه لمینت سرامیکی هر دندان 3.000.000 تومان تخمین زده شده است.

 

هزینه های جانبی ترمیم زیبایی دندان

هزینه های جانبی اصلاح لبخند نیز جزئی از هزینه های اصلاح طرح لبخند دندان می باشد و بخش اعظم آن مربوط به هزینه های ترمیمی است که احتیاج به همان تعداد جلسات اولیه دارد و هزینه ای تقریبا برابر با جلسات اولیه خواهد داشت. هزینه تجهیزات مورد استفاده، پزشک متخصص و عکس برداری های چند مرحله ای از جمله هزینه های جانبی این عمل ترمیمی به شمار می آید. هیچکدام از بیمه های درمانی هزینه های مربوط به لمینت را به منظور عمل ترمیمی و یا زیبایی تقبل ننموده و تنها در صورت تشخیص این اقدام به عنوان عمل کمک کننده به سلامتی توسط دندانپزشک، بخش بسیار کمی از هزینه ها توسط شرکت های بیمه پرداخت خواهد شد.

هزینه های ترمیم زیبایی دندان در ایمپلنت

توجه داشته باشید ایمپلنت جراحی چند مرحله ای است که به دو شکل توسط یک پزشک و یا چندین دندانپزشک در تخصص های مختلف  انجام می گیرد. یکی از عوامل تعیین کننده سقف و تخمین قیمت ها، استفاده از این روش توسط یک یا چند پزشک متخصص می باشد. تبحر و مهارت دندانپزشک معالج تاثیر بسیار زیادی در برآورد هزینه های ترمیم زیبایی دندان در این عمل ترمیمی دارد.

هزینه ایمپلنت دندانی

عمل ترمیمی ایمپلنت در قراردادهای بیمه ای نیست و پرداخت هزینه های آن در اکثر مواقع به عهده شخص می باشد. استفاده از روش های مختلف قالب گیری و روکش در عمل ایمپلنت فاکتور مهمی در تخمین هزینه های ترمیم زیبایی دندان ذر این روش است و توسط دندانپزشک متخصص پروتز مشخص می گردد. تهیه پروتز از برخی برندهای تولید کننده مشهور و صاحب نام، احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی داشته و تعدادی از این شرکت ها به عنوان ضمانت، انجام مجدد درمان پس از شکست در خط اول درمان را به عهده می گیرند. برخی برندهای شرکت تولید کننده پروتزهای دندانی در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، سوئیس و سوئد بسیار گران قیمت است و تهیه آنها احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: هزینه لمینت دندانی،هزینه کاشت دندان،هزینه اصلاح طرح لبخند،ارتودنسی، لمینت دندان،دندانپزشک خوب در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : احمد خلیلی
ت : سه شنبه 15 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی